Slipade kvistar!

Publicerat i: Allmänt!, PG39, Renovera mera, Vi i villa Fina hem, PG39, Renovera mera, Vi i villa, Älska rot och rut
Nya leksaken!

Det är söndagskväll och ännu en helg är till ända. Igår var det jobblördag och idag har jag varit på PG39 och hjälpt till litegrann. Jag och lillfisen tog en promenad upp till Therese där jag lämnade av en sovande fis. Därefter gick jag till PG39 och hämtade bilen för att göra ett besök på Coop Bygg. På Coop inhandlades det en ny liten kompis som har fått jobba hårt idag.
 
Kvistlackat lite i blivande teverummet
 
Jag har slipat fönster och trappräcken samt kvistlackat medan T har spacklat, målat tak och slitit som ett djur. Dessutom fick vi fantastisk hjälp av mamma och Kjelle som har målat tak och fönster- tack! ♥ Igår fick T dessutom hjälp av bästa svärfar att riva uteplatsen medan svärmor passade lillfisen så jag kunde sälja skor. Även det stort tack! ♥
 
Hemma kom vi strax efter halv fem, då hade vi hämtat hem lillfisen som varit på rymmen med familjen Bäck. Då blev det till att fixa kvällens middag som blev köttfärslimpa med potatis. Nu kollar vi på Farmen och äter chips medan Rio sussar gott i sin säng.
Trevlig kväll!