Första koppen på två dagar.

Efter två dagar utan kaffe kunde jag inte hålla mig längre. Inte för att jag har förbjudit mig själv men jag har kommit på att en faktor till min fruktansvärt torra hårbotten kan vara att jag dricker alldeles för dåligt med vatten och eftersom jag inte vill dricka morgonkaffet innan jag druckit vatten så har jag i två dagar varken druckit kaffe eller vatten på morgonen istället- smart!?
 
Men imorse hällde jag i mig ett stort glas iskallt vatten och sedan en kaffe på det- yeees! Välbehövligt efter en "jobbig" natt. Dumt att kalla den jobbig egentligen då vi har vääääldigt lätta nätter, men i två nätter har vi testat att sova utan nattlampa. Första natten gick kanon men igår vaknade Rio till och precis när han somnat om så tokhostar T så att Rio blir rädd och vaknar- detta hände två ggr (typiskt) så tillslut tände jag lampan igen.
 
Detta med typ 10 upphopp från sängen för att natta och stoppa i napp har ju då lett till att jag inte var allt för pigg imorse och hoppades att Rio skulle somna lätt efter morgongröten som han typ aaaalltid gör. Jo tjena, efter en fight på typ en timme så har han till slut somnat. Nu kommer han väl sova i en kvart eller nått innan han vaknar igen. Men då ska vi åka på äventyr till Anna som ska hjälpa mig att lägga upp en klänning.
 
Hörrni, vilket väder det är förresten, solen skiner men det är inte jättevarmt- lagom liksom. Undrar även om det kanske är mösspåtagning idag, låter så på allt tjo och tjim jag hör genom balkongdörren. Just detta kan vara en sak som skulle väcka lillfisen.
 
Ha en fin dag!
Kram