Day 2

Publicerat i:
Älskade kattskrälle! ♥
 
Ameeen dra mig baklänges vilkeen dag det var igår. Visade sig att jag skulle stänga själv för första gången vilket gjorde att jag typ sket på mig av nervositet redan när jag började.
 
Bästa tåget hem gick 19.40 men det kunde jag ju fetglömma att hinna med, så det blev tåget hem 20.33 istället. Hemma var fisen vaken och höll låda, bästa mamma hade rensat svampen vi plockade igår, fixat och trixat samt startat en maskin disk. Guuuld värt! ♥
 
Dessutom kröp Enzo upp bredvid mig i sängen och gosade ner sig igårkväll- så välbehövligt!
 
Idag och imorgon är jag ledig, vilket är skönt för min totalt överarbetade hjärna. Nu ska jag smälta stängningen i ett par dagar och så tar vi nya tag på torsdag. :)
 
Ska strax göra oss iordning för en lunch på stan med Therese- myysigt!
 
Ha en fin dag!
Kram