Weekend!

Publicerat i:
Så var helgen slut, magontet i fredags var bara på snabbvisit så jag kunde med gott samvete åka ner till Therese på kvällen.
 
Nyfräsch i frippan!
 
Håret blev cirka 1dm kortare vilket var såååååå välbehövligt, mina toppar var ju så fruktansvärt slitna så håret var en enda stor tova typ 10 min efter dusch trots balsam och inpackning, oooops. Känner att håret bjuder på bra kvalitet, noooot.
 
Föreläsning på SLU/Ultuna
 
Igår var jag med Sara, Vickiz, Nina och Tiit på föreläsning i Uppsala, extra kul var ju att även Jenny och bästaste Emma var där. Föreläsningen handlade om hur man som tävlingsarrangör ska agera om det värsta skulle inträffa, att en ryttare eller häst förolyckas. Väldigt intressant och vi var nog många som fick både en och två aha-upplevelser med oss hem i bagaget. På kvällen sen vart vi bjudna på spontanmiddag hos Di Grazias, trevligt!
 
Imorse startade jag dagen hos världens bästa Sophie med en behandling på Hjärta&Smärta. Därefter åkte jag hem och fick en ny trappa på plats efter att älskade T och Ludwig hade fixat lite, bästa killarna!
 
Tack lastpallarna för gott samarbete, välkommen nya trappan!
 
Blev upphämtad av bästa Emma som agerade taxi för dagen och vi tog oss ut till Haga för brunch med bästa tjejerna (faaan brudar, vi glömde en bild). Dessvärre fick Carro ställa in då hon var sjuk- tråkigt! Alltid lika trevligt att få lufta sig med de där galenpannorna under några timmar och på väg hem så åkte vi på lite sightseeing.
 
Väl hemma blev det sen ett besök till barnakuten i Uppsala då fisen har ont i pungen och läkarna på akuten här i stan misstänkte testikelvridning. Vi fick ett fantastiskt bemötande i Uppsala och väldigt snabb hjälp. Dock var det inget allvarligt utan troligtvis "bara" en inflammation i huden runt pung och rumpa. Ska bli intressant att se hur vi ska lyckas smörja det där med en vild och galen 1,5åring som snurrar runt och sparkar på skötbordet.
 
Imorgon jobb, bästa passet på hela schemat, 10-14, därefter besök på MVC innan jag hämtar fisen på fsk.
 
Hoppas att ni har haft en fin helg.
Kram!
#1 - - Axnér :

Skönt med trapp hörrödu Vi måste ju komma å titta till huset snart 😊 Hoppas pungeriet blir bra snart Hälsa dina grabbar från oss Kram Emma

Svar: som attan vill jag lova, nu slipper man ju oroa sig för att göra en kullerbytta på vägen in eller ut. 😉

klart att ni ska, ni bangade ju sist. 😉

pungeriet är förhoppningsvis löst snart. hälsa grabbarna! kram
Evelina