28

Publicerat i:
28 barre och snart tvåbarnsmorsa-galet!
 
Igår fyllde jag tydligen år, hela 28 barre. Dock trycker jag på att jag "bara" fyllde 18 eftersom att jag faktiskt badat i den här "poolen". Tänk vilken tur han har min T som har ett sådant lammkött! ;)
 
Hade iafl en fin dag med bullbak, lunch på stan med Lisa, fikabesök av båda mina familjer och alla fina grattishälsningar som dök upp via sms, telefonsamtal och inlägg på Facebook- ni är underbara!
 
Surar dock lite över att lillfis2 inte har velat kika ut än, visst- det är ju hela 2 veckor kvar till bf meen det är ju så tråkigt att bara gå hemma och vänta, och vänta, och vänta...
#1 - - Kattie:

Ja då var det dags för mig att gratulera så där en vecka efter rätt dag.... Hoppas du hade en riktigt fin dag!

Jag skyller på hjärntrötthet... Förlåt vännen.

Puss och Kram
/Kattie & Gus

Va rädd om Dig!

Svar: älskade vän, du får absolut inte ha dåligt samvete. det är ju inget speciellt med att fylla 28. 😊 saknar dig! stor kram! ❤
Evelina