Övertidshelg!

Publicerat i:
En med feber och en med dryga, små förvärkar.
 
Goddagens!
Igår trodde jag verkligen att ngt var på G då jag hade en annan typ av värk i magen mot vad jag haft tidigare samt att smärtan tilltog och ibland nästan försvann, men det var falskt alarm och här är vi nu, dag 6 på övertiden och nu börjar det bli lite väl drygt att vänta och längta.
 
Extra jobbigt är det ju eftersom lillfisen inte är kry heller, i tre dagar har han snorat och hostat och igårkväll kom även febern som ett brev på posten. Nu letar jag bara efter röda prickar på honom eftersom de har varnat för vattkoppor på FSK, perfeeeekt timing känner jag- noooot!
 
Den här helgen har som alla andra, sprungit förbi. Igår fm tog vi en sväng till apoteket hela familjen och på vägen hem blev det bus i lekparken vid åsenstugan. På eftermiddagen gick T och Rio till rutchkanan som finns på andra sidan PG medan jag tog mig en välbehövlig vila och sedan blev det en lugn kväll hemma.
 
I förmiddags kom pappa/morfar förbi så jag hjälpte honom att lägga över lite musik på hans mp3 och vi fick hjälp med att få sista fönstret på plats- tack! Därefter åkte vi till Elgiganten en sväng och kom hem med en örontermometer samt en högtalare så vi kan lyssna på lite mer musik än vad vi gör här hemma, perfekt när man bakar, lagar mat, har tråkigt eller så kan man ha lågt i bakgrunden under trevliga middagar. :)
 
Fuskade och åt McD till lunch, T ville ju så gärna testa Jureskogs första burgare- den fick klart godkänt! Efter lunch så lade jag mig i sängen med fisen och vilade medan T fixade i källaren. Sen har det blivit fotbolls och Mamma Mu-kollande samt att lillfisen har fått sig ett  bad.
 
Nu vankas det snart middag och sedan blir det myskväll med Mästarnas Mästare och Springfloden.
 
Hoppas att ni har haft en fin helg!
Kram!
#1 - - Tessan:

Hoppas det drar igång snart ♡

Svar: Tack snälla du! 😘
Evelina

#2 - - Kattie:

Va rädd om dig min vän!

Tänker på Dig
// Varma kramar från Kattie & Gus

Svar: Tack fina! <3
Evelina