Seg i benen

Publicerat i:
Japp, benen ville inte riktigt hänga med i dag, det var inget problem med andningen eller så utan det var benen som kändes stumma, därför tog det oss lite drygt 40 minuter att ta oss igenom femman idag, vi gick lite mer än kilometern och sprang resten. Nu sitter jag här med min uppsvullna mensmage, har ätit en skål glass och har hällt upp en omgång varma koppen med smak av vanilj och jordgubbar, det är nya favoriten så här när hösten börjar smyga sig på. Det är mysigt. Varje årstid har ju liksom sin charm, hösten har den med alla fina färger, mörka och mysiga kvällar och den friska luften. Jag gillart! Precis som jag gillar vintern med all snö, våren med allt ljus och alla blommor och sommaren med all värme och sol.
 
Känner mig riktigt jävla trött också så efter den här koppen blir det nog läggdags. Kommer snarka mer än mest i natt tror jag och det är jag mer än värd efter den här jobbhelgen.


(Bild:Googles bildsök)