Nöjd

Publicerat i:

Jag är jävligt nöjd måste jag säga, har vart ledig i två hela dagar och börjar inte jobba fören kl 19 imorgon. Sweet!
Idag har jag och Malin gjort lite ärenden på stan, sen gick vi ner till Hamncaféet och käkade lite glass samt varsin grillad ciabatta, det var riktigt mums! Sen åkte vi hem en sväng och kollade lite på DHW, vi har ju börjat med säsong 3 nu. Runt åtta cyklade vi ut till Malins häst och så hjälpte jag henne lite grann när hon red. Pushade på henne lite och hon var superduktig! Malin hade fått för sig att hon skulle hoppa och det tyckte J'arro var roligt!

Efter det fick jag värsta nostalgin så när vi var på väg hem svängde vi förbi Statoil så jag kunde köpa Wendy och Min Häst, tyvärr var Min Hästen slut så det fick bli endast en Wendy, den har jag nu läst klart plus att jag har duschat och nu ska vi kolla på ännu några avsnitt DHW. Tillsammans med lite flädersaft och saltpastiller.


Föresten har jag bestämt mig för att jag ska skaffa mig en bäbis som kan hålla mig sällskap nu när Malin flyttar ut på fredag, det är då hon får nyckeln till sin lägenhet. Troligtvis bor hon väl kvar här några dagar längre men vi får se. Jag har i alla fall bestämt mig för att skaffa sällskap, nu återstår det bara att man ska hitta den rätta.

#1 - - Pulver:

Som det ser ut nu är jag kvar i stan till den 12e! Jag känner att en hederlig, fin fika vore på sin plats!!!

#2 - - tin:

vi borde verkligen ses snart!