Lill-lördag

Publicerat i:
Klockan 22 släckte jag lampan igår och somnade som en liten gris, dessutom sov jag ända tills klockan ringde imorse kl 08 med undantag för att jag vaknade till och kollade på klockan vid 04. Skönt som attan att få sova ordentligt, jag behöver sova mycket för att orka, men tyvärr är det vanligare att jag sover mindre än vad jag behöver.

Idag har jag prismärkt hela dagen, förutom den första och sista timmen. Jag kommer drömma mardrömmar om prismärkning inatt. Bl.a prismärkte jag  sådana här, köttätande växter. Skitcoola är de!



Inatt drömde jag dessutom att jag, Carro och hennes mamma K var ute och red hemma hos mig på landet. Carros mamma red barbacka på en liten ponny som var helt galen medan jag och Carro höll oss till stora hästar med sadel. Haha, vad sjukt man kan drömma ibland.

På tal om hästar så är Cortzi halt, fortfarande. Så idag har han vart på besök hos veterinären, vet dock inte hur det har gått men har slängt iväg ett sms till Sara och väntar på svar.

Grillnatta ikväll, som min kära kusin Johanna säger; "Grillnatta kan vara det sämsta och tråkigaste som händer på hela året!" Men alla tycker inte som jag och jag förstår dem som gillar Grillnatta. Nu ska jag värma lite mat tror jag, igår snodde jag ju 6 matlådor av farsan, elr snodde och snodde. Jag hämtade för han har bett mig göra det då de har fullt i frysen.

Trevlig kväll!