Är det vår nu? Den är väl iafl på god väg. Efter att i veckor knatat runt med vinterjacka, underställ och två tjocktröjor för att inte frysa ihjäl på jobbet så har jag nu i dagarna två kunnat skutta runt med en jacka och tröja mindre. Tjoho vad underbart! Och eftersom våren är på gång nu så kunde jag ju såklart inte hålla mig från att klicka hem de här snyggingarna, att man sen inte har lika snygg kropp som modellen på bilden är ju en annan femma.



Samma klänning fast i två utföranden

Fika med Tessan efter jobbet idag, mkt att prata om då vi inte setts på typ 100 år. Därefter gick jag hem till T, diskade och började plocka fram grejer till middagen. Sedan en promenad i vårvärmen och nu har jag parkerat i sängen i väntan på att karln ska komma hem från fotbollsträningen.

Just jävlar, det är ju fotboll nu. Hade heeelt glömt bort- oooops!
#1 - - Fisen:

Hur är det med ryggen? Blir du fortfarande omkörd av rollatorer? ;) Puss