Igår hade jag en förmiddag med mamma på stan där vi gjorde lite ärenden i butikerna och lunchade på Kungsbacken, därefter skjutsade mamma mig till stationen så jag kunde ta tåget till Stockholm. Vid centralen mötte T upp mig och vi började vår vandring mot Djurgården med ett stopp på K25 för tidig middag. Båda valde burgare från Lilla Vigårda och till det tog vi varsit glas vin, därefter fortsatte vi promenaden mot slutstation Hotell Scandic Hasselbacken. På hotellet checkade vi in och gick upp på rummet, vi fick ett jättefint rum på femte våningen och båda passade på att vila en stund innan vi gjorde oss iordning för kvällen. När vi var klara tog vi ett varsit glas rött i baren och sedan gick vi över till Cirkus och kvälles huvudnummer- Ulf Lundell!
 
 
Så sjukt jävla bra!

Uffe var grym och avslutade konserten med "Öppna landskap". T var jättenöjd och sa att det var den bästa konserten han sett med Uffe vilket gjorde mig jätteglad eftersom detta var min födelsedagspresent till honom. Jag var såklart också jättenöjd och det här är lätt en av de bästa konserter jag har sett.
 
Efter Uffe gick vi till O'learys på Djurgården och tog varsin Caesarsallad innan vi gick till sängs på hotellet. Imorse sov vi till 9 och åt god hotellfrukost, sedan vilade vi (jag toksomnade) till halv 12 då vi gjorde oss iordning och checkade ut. Strosade bort till Rosendals trädgård och kollade samt fikade där innan vi vände tillbaka och spenderade några timmar på Skansen. Dagen avslutades med en tre-rätters på Oaxen Slip, ett jättemysigt ställe med väldigt god mat. Därefter blev det spårvagn in till Sergels Torg och sedan tåg hem till Enköping.
 
Nu har jag parkerat i sängen, strax ska vi kolla kvällens avsnitt av Grillmästarna och sedan ska jag läsa Fantomen. Imorgon är det jobb igen, då jobbar jag 10-18. Kom in och fynda lite REA-skor vettja!