När livet rullar på..

Publicerat i:
.. och dagarna går alldeles för fort för att man ska hinna/orka blogga. Med stadiga 20 läsare om dagen och inte en enda kommentar samtidigt som att det känns som att man bloggar om precis samma saker heeela, hela tiden så tappar man ju liksom lite lust.
 
Iafl så var jag och T i Göteborg i helgen och fisen hade lyxhelg hos sin mormor. Helgen var fantastisk och det var väldigt skönt att få komma bort från vardagen, om så bara för drygt 24 timmar.
 
Världsklass!

Metallica levererade som vanligt och det var vääääldigt mysigt att få dela en sådan fantastisk upplevelse med älskade T. Dessutom var ju pappa och Tillan med, mysigt!  Fisen blev bortskämd och mådde som en kung hemma hos mormor medan vi var i Götet.
 
Idag har jag jobbat och därefter haft möte i stallet. Nu kollar jag idol på datorn och sen är det bingen som gäller. Imorgon är jag ledig så vi får se vad jag och fisen hittar på för skoj.
 
Hoppas att ni mår bra.
Kram!
 
 
 
#1 - - Jessica:

Dags för en kommentar nu då så du får upp gnistan igen! :) Roligt att följa med i din vardag, nu när jag inte bor nära dig och vi träffas lika ofta längre! Hoppas det blir ändring på det nu när vi kommer tillbaka till Enköping om 2 veckor 👍😙