Bröllopshelg

Publicerat i:
Jag och min trygghet! ♥
 
Vi var ju på bröllop i lördags! Jag älskar bröllop- det är ju så mycket kärlek och lycka i luften så att man blir alldeles knasig! Jag blir också ganska så mycket extra kär i T just när vi är på bröllop har jag märkt- hah!
 
Bästa frisörskan!
 
Iafl så startade jag dagen i Thereses frisörstol för att få hjälp med frippan- kanon som alltid! Samtidigt lämnade T lillfisen hos mormor där han skulle få leva loppan i två dagar.
 
Vi lämnade Enköping under smått kaos, höll på att glömma tankning och T's kostym samt en massa annat muppigt, kul hade vi iafl och skrattade nog första kvarten av resan mot Flen och Hedenlunda Slott. Väl framme checkade vi in på vårat rum, hängde upp kläderna och gjorde sällskap med Fredrik&Tottan samt Kjellberg&Lisa. Chitchattade i en dryg timme innan jag började göra mig iordning.
 
Vigseln var på slottets baksida, med sjön som bakgrund- otroligt vackert! Därefter bjöds det på snittar, bubbel och mingel innan det vankades middag i slottet.
 
Störst av allt är kärleken! ♥

Efter middagen blev det tårta i form av olika ostar- så roligt! Och sedan öppnade baren och dansgolvet invigdes. Det blev klackarna i taket fram tills vi inte fick dansa mer vid kl 02. Då hade jag svängt loss likt tiderna på Joar Blå i flera timmar- så sjuuuukt kul! Tyvärr var ju kondisen desto sämre vilket gjorde att man fick ta en del vätskepauser. ;)
 
Igår var man skapligt trött i lockarna när man vaknade, men hem åkte vi vid 12 efter en god hotellfrulle. Hemma sova jag i en timme medan T påtade i lägenheten, sen släppte jag av honom och alla grejer han lastat bilen med innan jag åkte och hämtade hem lillfisen.
 
Lugn kväll hemma med thaimat på menyn och tidig läggdags för min del. Härliga helg!