Kransbindning

Publicerat i: Midsommar Frisktvågathälftenvunnet, Kransjävlar, Midsommar, Midsommarkrans, Psykbryt
Lugnet före stormen!

Lisa har beställt kransar, det är ju ändå midsommar- och någonstans vid ett svagt tillfälle imorse så fick jag en idé om att jag skulle binda tre kransar till oss bruttor. Vart nu den idéen kom ifrån? Jag med mitt psyke och perfektionism är ju inte den optimala kransbindaren direkt, men strax efter två satte jag mig på vår bakgård, med blommor och stålkransar från Asplunds samt grönt från skogen för att ge mig på det här med kransbinderi.
 
Fick finfin coachning av Anna på Instagram men det var lite överkurs. Nu ligger det iafl tre kransar i kylen, kanske inte så fina, men tre kransar iafl- och det utan ett endaste psykbryt. Lite stolt över mig själv måste jag nog säga att jag faktiskt är.
 
Trevlig midsommar på er!