Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Publicerat i: PG39 Fina hem, PG39, Renovera mera, Vi i villa, Älska rot och rut
Blivande köket! ♥

Igår fyllde jag tydligen år, jag gick från att vara 26 till att helt plötsligt bli 27- konstigt! Dagen firades med ett besök på Byggmax för lite ärenden, möte i stallet och babyrytmik på Kyrkans Hus. T och pappa har nästan fått köket på plats men dessvärre så var en av våra två bänkskivor alldeles för kort vilket nu resulterat i att köket kommer stå still i typ 3 veckor då leveransen av en ny bänkskiva sker. Kanon när man man har hantverkare som står och stampar för att kunna kakla i köket- suck!
 
Både T och pappa var väldigt uppgivna igår när de märkte detta men jag måste ändå berömma Ann som vi pratade med på kundservicen, vi fick väldigt bra hjälp av henne!
 
Idag blir det fortsatt fix för gubbarna men jag vet inte riktigt vad de hittar på. Troligtvis tar jag lillfisen i vagnen och går upp för att kolla hur det går för dem. Härligt att solen skiner idag iafl!

Kram!