Vräkningsdatum bokat!

Publicerat i:
På tisdag är du ute oavsett om du vill eller inte.
 
Jahopp, dag 10 på övertiden- check!
Idag var det besök hos min fantastiska BM och där fick jag en tid för igångsättning, på måndag kl 08 ska vi alltså infinna oss på Förlossningen i Uppsala. Så skönt att få ett slut även om jag mår och har mått fantastiskt bra under hela graviditeten men nu vill man ju bara att han ska komma ut- han är ju färdig där inne egentligen.
 
Trött och febrig lillfis sover i mammas knä ♥
Samtidigt har det varit skönt att han har hållit sig kvar under den här veckan, jag har varit ganska pigg och med "lätthet" kunnat ta hand om Rio som har varit hemma med feber, hosta och snorig näsa. Hade lillebror bestämt sig för att komma ut under ngn av de dagar som varit så hade det känts jobbigt eftersom Rio inte har varit sig själv. Nu börjar han komma tillbaka till sitt vanliga jag, bara hoppas att han får tillbaka aptiten snart också för den är som bortblåst. Idag jublade jag över att han åt 4 pastafjärilar till lunch och när inte ens vällingen går i så känns det som att det inte är riktigt, riktigt bra.
 
Men som sagt, nu hoppas jag att det är på väg att vända, idag har han faktiskt varit ganska pigg mellan sina gigantiska sovturer. Nu ligger han och T och vilar en stund och jag har slängt ihop en rabarberpaj som vi bjuder mamma och Kjelle på ikväll när de kommer förbi för att basta och fira T som fyller år idag.