14:e september

Publicerat i:
idag är det fredag och jag har jobbat hela veckan. är ledig imorgon men jobbar på söndag igen. sen jobbar jag måndag och tisdag och på onsdag åker jag och christell till malta!! :D

christell fyllde år i måndags så ikväll ska jag hem till henne på tjejmiddag. vi ska äta god mat och bli fulla, sen ska vi in till joar och shaka ass. synd bara att jag är så himla otaggad just nu för att jag är trött som ett as. började jobba kl.06.00 imorse och slutade kl.21.00 igår. inte så pigg direkt, men det genererar pengar.

var på arbetsintervju i sthlm i onsdags och det kändes tamme fan bra! hoppas bara att jag gjorde ett bra intryck och att de blev sugna på att anställa mig så att jag får åka upp till idre och jobba arslet av mig samtidigt som jag lär mig att åka bräda, på riktigt! det vore så jävla nice.

det ska bli så jävla skönt att få komma utomlands, jag har verkligen längtat efter att få åka bort, ladda batterierna och bara må bra. och nu är det snart dags! det är skönt att planet går klockan 06 för då får man hela eftermiddagen på sig att sola och så, sen går planet hem 00.15 så då får man en extra dag då med, hoppas på fint väder så man är brun och fin till oktoberfesten ;) kollar väderprognosen varje dag och det ser riktigt lovande ut faktiskt, värmen ligger mellan 29 och 30 grader. på söndag och måndag ska det regna lite grann, skurar som de kallar det :)

dags att börja packa väskan eftersom jag jobbar till 21.00 på tisdag och inte kommer hinna packa då.
fy fan vad nice!!