24:e mars

Publicerat i:
Idag är det då annandagpåsk och en extra ledig dag. Helgen festligheter är över och jag är riktigt förvånad över hur jag kan vara så pass pigg trots att man har vart i farten, druckit alkohol och skakat rumpa i dagarna tre. Bakslaget kommer nog imorgon istället, jag kommer vara död säkert!

Helgen har i alla fall vart himla trevlig, började med middag på oleary's med pappa i fredas, sen åkte jag upp till sanna och förfestade där innan vi drog till Joar. I lördags var jag på påskmiddag hos pappa och sen satt jag och några tjejor i min lya och drack lite innan vi gick ner. Igår var jag hemma hos Jojjo och hinkade i mig vin i mängder och åkte ner till Joar vid halv tolv. Påskdagen börjar bli lite som Juldagen då det är smockat med folk och 20 timmars väntetid innan man når fram till baren och kan köpa sig en grogg. Trots att var mer och mer folk för varje dag som gick så hade jag nog ändå roligast igår. Hamnade på efterkaka en stund hos Mange innan jag och Linda tackade för oss och gick hem åt varsit håll.

Idag ska vi ev käka en dagen efter lunch, men vi får se. Funderar på att gå ner och sola, blev lite chockad nu när jag tittade ut genom fönstret och såg att det kommit snö, den fanns då inte där när jag gick hem vid halv 5 imorse. Senare idag ska farmor komma förbi med inflyttningsgröt, måste alltså hinna förbi typ Coop också så jag kan köpa mig en liter mjölk och lite kanel, annars går det ju inte.

Grattis Limpan som blir 20 idag!