duktig tjej!

Publicerat i:
Är hemma idag igen, var hemma igår också. Så blir det när man inte är frisk. Det är tråkigt att vara hemma och inte göra ngt. Tvättade igår och planerade en massa med Malin, hoppas verkligen att planerna går i lås, det borde de. Vore så himla roligt!

Sitter i soffan och har betalt mina räkningar, blev en hel del den här månaden faktiskt, ska snåla med pengarna som är kvar. Jag ska vara duktig!

Kanske borde göra ett ryck och få det att se lite snyggt ut i lyan, göra så mkt man orkar när man är så frisk som jag, men det börjar faktiskt bli bättre nu. Kände att jag inte vågade chansa utan tog det säkra före det osäkra.

Verkar som att det kanske löser sig med jobb i sommar iaf. Ska börja på Oleary's lite extra efter sista Maj, sen hade de en massa tider på badhuset. me like!

Fan att det ska vara så fint väder när jag är sjuk. Jag hatar att jag inte har balkong!
#1 - - Tina:

Åhh, vad skönt tjejen att det verkar lösa sig med jobb inför sommaren :) kramkramkram