Massage

Publicerat i:
Idag jobbar jag inte till 12 utan till 14, sen ska jag på en timmes massage hos Arne, det ska bli riktigt skönt för ryggen ömmar riktigt ordentligt just nu och det är ju inte bra. Sen ska jag upp på stan en sväng, funderar på om jag ska till systemet idag elr imorgon. Det kanske inte ens är öppet imorgon, i vilket fall som helst har jag fått dispens av Martin vilket känns bra, han får det han med om han vill men han vill inte och jag är ruggit imponerad av honom för det. Han är cool han den där Martin!

Ska städa idag också, dammsuga och diska. Det är ju mkt roligare att komma hem till ett rent hem än ett skitigt.
#1 - - Lisa Fisa:

Hörre du luttis, du vet att du har rödtjut hos mig va? Den är i tryggt förvar så du vet! Jag tror systemet stänger kanske 2 imorgon, det gör resten av stan iafl, lr aaa iafl specsavers :D Haha. <3