Kräftskiva 2.0 och 2.1

Publicerat i:
Igår åkte jag tillsammans med Adde och Valle ut till hummelsta för att ha kräftskiva hemma hos Robbans föräldrar, men jag var ju tvungen att lämna partyeliten som körde plinglördag (man kollar på fotboll och tar en shot för varje pling/mål som blir) eftersom jag skulle in till "syrran" och jobba på hennes kräftskiva tillsammans med bästa Lisa, tack så jättemkt för hjälpen hjärtat, du är bäst! Det blev några timmar och intjänade kronor där och när jag återigen anlände till Hummelsta var det ett slitet gäng jag hittade. 25 mål säger ju en hel del så jag förstår att de var slitna. Iafl så fick jag äntligen korka upp och försöka komma ikapp de andra men tyvärr så försvann de en efter en och när jag hade vart i Hummelsta i en timme kanske, så var det bara vi som skulle sova där som var kvar.

Idag har det vart en lugn dag, först hjälptes vi åt att plocka undan efter oss och göra fint inför Robbans föräldrars hemfärd, sen spelade vi lite Jägersro, men så fort jag tog ledningen så ville inte Adde och Robban spela längre så då tog vi oss in till stan och käkade ist. Jag och Valle åt thaimat från Buntha's medan grabbarna åt från pizzerian som låg bredvid. Efter det åkte vi hem till Adde och Valle där vi har tillbringat resten av dagen och kvällen förutom när jag gick ner till Malin på O'learys för att kolla på EMfinalen i hästhoppning.

Nu är jag hemma och har tagit mig en liten kvällsfika bestående av té och mackor, sitter i soffan med FarmVille i högsta hugg och Enzo liggandes bredvid mig. Ett fint avslut på en trevlig helg!
#1 - - Lisa:

Bra jobbat av oss luttis ;D Ha en bra dag! PUSS <3

#2 - - Therese:

Åhh jag vill oxå gå på kräftskiva och vara lite småberusad.. haha

Ringer dig senare.. Kram