Det är märkligt hur fort planer ändras ibland. Jag som hade räknat med och ställt in mig på att vara fyllechaffis ikväll och så blev det inte så nu. Vad ska jag då hitta på idag/ikväll innan och efter att jag har jobbat? Ska ju gå förbi farfar och hälsa på samt tända ett ljus iafl, det är ju självklart men sen?

Nu hörde Eve av sig och sa att vi kanske kunde hitta på ngt, det låter som en bra idé tkr jag.

Inatt (eller det var ju imorse för jag vaknade av Jojjos sms) så drömde jag att jag hade en mkt het och trevlig stund med den här mannen:

 
Kirk Hammett

Förstå att jag blev sur när jag vaknade och försökte sedan somna om så att jag kunde drömma vidare, tyvärr gick det inte så bra så då gick jag upp ist, men känner redan nu efter bara en timme att jag nog skulle ha legat kvar. Ska nog bädda ner mig i soffan och ladda inför värmen i simhallen ikväll.

Skulle föresten inte tacka nej till en het stund med den här snubben heller:


Slash

Har blivit helt såld på hans "nya" band- Velvet Revolver, de spelas flitigt på Spotify just nu vill jag lova.