Efter att ha slagit till på en "fika" med Jojjo åkte jag upp till Valle och hämtade en jacka som jag ska låna av Jojjo under hösten, jag ser inte klok ut i den men den är ju iafl bra mkt varmare än min skinnjacka och perfekt övergång innan det är dags att ta på sig dunjackan från Peak- verkligen min favoritjacka! Träffade även Malin som höll på mitt i flytten, åkte sen förbi farfar på vägen hem för att säga hej och kolla att allt stod rätt till.


Hösten har hittat till St:Olofs kapell

Kyrkogården är alltid så fin på hösten med alla sina fina färger och solen som är på väg ner mellan träden. Farmor hade iafl vart riktigt duktig och fixat, så känner man min farmor rätt så vet man att det alltid är fint hos farfar, den här gången var ju inget undantag.


Älskade du

Stannade inte mer än ett par minuter för att säga hej och att jag saknade honom, det där vanliga liksom. Sen cyklade jag hem och satte upp tvättlisteschemat i källaren på vägen upp till slottet. Nu har jag, precis som igår parkerat mig i soffan och slökollar på Idol. Tänkte hoppa in i duschen efteråt för då är det ändå bara slötid, väntar in Hell's Kitchen om jag orkar hålla mig vaken sålänge. Känner mig trött ikväll igen.

Puss