Thaiwok

Publicerat i: Allmänt!

Ikväll har jag och Sophie lagat thaiwoken till Pelle och Ludde- de blev mycket nöjda. Dessvärre inträffade ex antal incidenter innan vi var på plats uppe i kollektivet (otursdag som sagt) men fram kom vi, helskinnade men svettiga. Efter den sena middagen kollade vi American Pie the wedding och hade allmänt trevligt samt konstaterade att dessa ungdomsfilmer kan man aldrig tröttna på.

Nu har jag landat uppe i Fanna och ska alldeles strax krypa till sängs, tidig morgon imorgon och fullspäckat schema. Godnatt!

#1 - - Trixie:

Ja, jag tror faktiskt att jag ska försöka följa den jag med, om det verkar bra idag - men det är ju härliga skådespelare med :D



Ja eller hur, timvikarie.. Väldigt fint de. Jag funderar på att skicka ut CV till något boende som ligger väldigt nära mig för jag har inga fler tider just nu och det har typ inte hänt sen jag började där i mars. Men vinterkräksjukan härjar ju så..



Vad ska du göra denna fredag?

#2 - - Sophie:

Det gjorde vi bra ;D!! att vi var sena berodde ju endast på snöskottningen, hahaaa!