O'boy och limpa

Publicerat i: Allmänt!
Igårkväll fick jag Jojjo på besök, vi åt tacos och spelade TV-spel. När klockan började närma sig 12 (eller var klockan t.om över 12) så gick Jojjo hem och jag kröp ner i sängen. Inatt har Enzo sovit bredvid mig precis hela natten, annars brukar han ju ta en vända eller två i vardagsrummet- men inte inatt tydligen.

Idag är det jobbtisdag vilket innebär en promenad upp till stallet. Jag funderar på att starta lite tidigare så att jag kan gå förbi MAXI och spana in utbudet av stakar, alternativt att jag tar det på vägen hem.

Nu ska jag äta frulle- varm O'boy och limpa med ost och gurka på. Yummie!
#1 - - Thomas:

Hittade du någon stake där som dög då, låter väl lite konstigt men jag har också köpt en stake där:)

#2 - - Thomas:

Hittade du någon stake där som dög då, låter väl lite konstigt men jag har också köpt en stake där:)

#3 - - Hillman:

Vems stake?

#4 - - Hillman:

;)