Hur fan hinner jag med alla långa dagar?

Igår var det "kurs" På SkoA kl 09.00 och jag var kvar till halv 12 drygt. Lunchade med Jojjo och Sebbe innan jag "sprang" hem för att byta om och börja gå upp till stallet (Emmas A ringer som en räddande ängel och erbjuder skjuts). Hjälper till med lite sysslor innan fritidsbarnen kommer, sedan är det fritids för fulla muggar innan jag kan slänga mig på cykeln och trampa gärnet hem, kasta mig in i duschen, byta om och cykla ner till SkoA. Eftersom det var ljusets kväll hade de flesta butikerna öppet till 20.00 och då fick jag rycka in.

Imorse cyklade jag till stallet så att jag var där till 09.30, hjälpte till med hövägning och lunchfodring samt sopade lite innan jag cyklade hem igen. Sitter nu i soffan och smälter min tallrik med A-fil som jag har kastat i mig, laddar mentalt för att gå och ta spruta nr 2 (Hepatit B) och hämta bilen hos pappa. Sedan ska jag förbi Systemet innan jag åker upp och rider lektion för MZ. Ikväll ska jag dessutom vara barnvakt till Tilde.

Just ja, igår firade jag ettårsjubileum. Det är alltså ett år sedan jag låg senast nu, det betyder att jag har 12 älgar på balkongen (jag som inte ens har någon balkong). Det ni gott folk!