Juldagen

Publicerat i:
God morgon!
Vilken trevlig Julafton det var igår, trots avsaknad av snö och ett par minusgrader. Idag fortsätter vi julfirandet genom att åka hem till mamma på obligatoriska juldagslångsittningen. Jag vaknade imorse med slem i halsen och täppt näsa vilket gjorde att jag inte alls orkade ligga kvar i sängen så länge som jag hade tänkt från början. Därför gick jag upp och gjorde mig en kopp té som jag surplar i mig framför Nyhetsmorgon.
 
Bild lånad från Google.se

T klev precis upp han också och jag hör hur han står med hårfönen och torkar sin fina, virkade fluga som han fick av sin kära mor igår. Han drog till med ngt husmorsknep igår-kväll för att få den lite stelare.
 
 
Hoppas att ni hade en fantastisk gårdag och får en lika trevlig dag idag.
Ta hand om er!
Kram!