Stoppa tiden!

Publicerat i:
På väg till första dagen på förskolan!

Jaha, igår var det alltså dags- första inskolningsdagen för Rio och pappa T. Vid kvart i 10 vinkade jag av dem när de började knata upp till förskolan därefter gick jag in och grät lite. Varför vet jag egentligen inte men jag tror mest att det var för att tiden hann ikapp mig. Jag förstod verkligen hur fort det här året har gått, att han snart fyller ett helt år och att han redan är såpass stor att han ska börja på förskolan. Kommer han vara 18 nästa vecka!?
 
De hade iafl haft en väldigt rolig dag på förskolan och både barnet och pappan verkade vara mycket nöjda när jag träffade dem på eftermiddagen igen. Idag är det dags för dag två. Fisen sover förmiddagsvila för att orka med hela dagen, jag väntar på att klockan ska bli tillräckligt mkt så jag kan cykla till jobbet och T pular i källaren.
 
Vädret är ju sådär idag men det går inte att göra så mkt åt. På med regnkläder ba!