Välbehövlig ledig dag!

Publicerat i:
Ledig måndag efter tre effektiva jobbdagar, oerhört välbehövligt eftersom någon smart jävel har kommit på det där med foglossning och foglossningen har valt att stationera sig hos mig- suck! Jag som mådde så fantastiskt under graviditeten med Rio är inte van med sådana här krämpor så jag intalar mig mest att jag är lite klen och gnällig samt att det bara är att bita ihop. Kanske inte det smartaste men sån är jag ju. Dessutom är det en pina när man ska klä på sig strumpor, byxor och skor- då gör det ont satan!
 
Iafl så tog jag Rio i vagnen och promenerade ner på stan till lunch där vi lunchade/fikade med Icko. Hemma igen var vi vid halv 2 och en timme senare tog vi oss varsin stödvila. Därefter har det busats hej vilt med pappa T och så har vi ätit stuvade makaroner och falukorv.
 
Äntliiiigen!
 
Här på kvällskvisten så rök äntligen den där förbannade snorbromsen som vuxit under näsan på T och den har sett allt mer vildvuxen ut för varje vecka som gått. Det blev kvällens asgarv när den skulle bort då T är så kittlig och inte kunde stå still för att det kittlades så när den skulle bort. Jag skrattade så jag grät och nästan kissade på mig.
 
Grabbhäng!
 
Med snorbromsen borta så blev det sedan bastu, bärs och fotboll med Ludwig och Macke! Jag tog mig en bastu jag med när de var klara- så skööönt! Nu ska jag nog kolla på en film tror jag, i väntan på att matchen tar slut och jag ska köra hem ungdomarna igen.
 
Imorgon jobb till 20, hoppas på en ordentlig julhandel så dagen går fort. Det är ju alltid roligare med en dag som går fort än en dag som segar sig fram. ;) Har ni inte shoppat klart alla klappar så tkr jag att ni ska ta er till Västerås City och göra det, och om ni gör det så tycker jag att ni ska komma förbi mig och säga hej!
 
Kram!
 
 
#1 - - Kattie:

Lina!

God Jul och ett riktigt Gott Nytt år!
Vad spännande det blir att se Rios lilla syskon. Men Du! Va rädd om dig på vägen dit... Sitt ned i jul och låt dig njuta av mys och massa gott.

Varmaste kramar till dig från Kattie

Hälsa killarna!

Svar: Älskade Kattie, du är klok som en bok! ♥
Evelina