.. jag menar- idag sken ju faktiskt solen i typ heeeela 30 minuter på väg hem från Arlanda imorse och det är ju ändå något. ;)
 
 
Tur att jag har världens snällaste unge- imorse när jag väckte honom ur skönhetssömnen vid kvart i 5, så vaknar han utan att knorra, är strålande glad, kvittrar som en liten fågel på skötbordet och håller sig sedan vaken för att snacka med morfar hela vägen till Arlanda. På väg hem hann jag inte mer än komma från typ utfarten så sov han igen, heeeela vägen hem. Väl hemma blir det en ny flaska välling och så somnade han om vilket relaterade i att jag iafl fick en timmes sömn till. Hade ju iofs behövt två eller tre men en är ju bättre än noll.
 
Börjar bli lite trött nu men ett par koppar kaffe ska nog få fart på den här mamman. Har ju faktiskt varit "duktig" och dammsugit samt skurat hela övervåningen så nu luktar det ljuvligt av Liljekonvaljer på PG39. Rio fick bestämma doft på ÖoB och det var just Liljekonvaljerna som gick hem hos honom. Dessutom snurrar en maskin tvätt med tre snusk-zebror och lite annat och så regnar det ju inte idag- än.
 
Det gäller att se det positiva i saker och ting men faaaan vad skönt det är att få gnälla av sig ibland istället för att gå och "bära" på det inom sig.
 
Puss på er!