Det vankas semester!

Publicerat i:
älskling! ♥

Idag kära vänner, jobbar min kille sin sista arbetsdag på 3 veckor. Det firar han in genom att jobba till typ midnatt. Jag är halvnöjd över det men that's life. Vi får ju iafl 2 veckor tillsammans jag, T och lillfisen där vi ska bo in oss i vårat hus och hitta på en massa bus- haha, rimstuga! V.28 åker han och fiskar (som vanligt) vilket gör att jag vill fylla veckans dagar med saker för att jag inte ska bli knäpp i huvudet.
 
Jag börjar dessutom få lite smått ångest över att jag BARA har 5 ynka veckor kvar av min mammaledighet. Vart FAN har det här året tagit vägen egentligen!? Jag har inte ångest över att fisen ska börja på förskola, jag har en känsla av att han kommer älska det- bli en riktig dagisunge som jag själv var när jag var liten, utan det är att jag ska tillbaka till jobbet igen. Nu när man har kommit in i lunken över att vara hemma så ska man speeda upp sig i jobbtempot igen och börja jobba- galet!
 
Igår åkte jag upp en sväng till PG igen, Macke och Ludwig var där och fixade med alla element- duuktiga killar! Jag packade upp lite grejer och städade lite i badrummet- det närmar sig med stormsteg!
 
Idag ska jag förhoppningsvis hämta bilen som har varit på service hela veckan. Annars blir det till att cykla imorgon när vi ska på äventyr och det är vi INTE så sugna på, hehe.
 
Ha en fin dag och helg!
Kram