Gosekillarna kollar på snön. 

Jag måste säga att de här veckorna när jag är långledig inte är speciellt bra för mig och min redan förvirrade gravidhjärna. Jag är fruktansvärt dagvild och har inte någon koll på någonting alls. 

Som idag t.ex, idag ska jag till kiropraktorn och jag är fullkomligt livrädd för att missa tiden. Såpass rädd att jag har dubbelkollat både klockan och mailen säkert 10ggr bara för att inte missa den. 

Imorgon jobbar jag igen, det ska jag också försöka komma ihåg- samt att lämna fisen på dagis/förskolan... 
#1 - - emma:

Fan hat det snöat hos er? Casper vaknar varje morgon och frågar om det är snö 😊 Men du det kallas ju inte gravidhjärna för att man får högre IQ. Här har du en som fick fråga hur man kokar pasta 😉 Kram på dig

#2 - - emma:

Fan hat det snöat hos er? Casper vaknar varje morgon och frågar om det är snö 😊 Men du det kallas ju inte gravidhjärna för att man får högre IQ. Här har du en som fick fråga hur man kokar pasta 😉 Kram på dig