Nu har det varit en sådan igen, ledig hela helgen så igår var det mysmorgon och så mötte jag och Rio upp Jojjo på stan som skulle göra lite ärenden. Därefter en lunch/fika på Tant Gredelin och dit kom även Carro. Mysigt att få ha två av mina tjejfavoriter samtidigt. ♥ Blev ett besök på Ica för att köpa godis inför idag och sedan sa jag och Carro hejdå.
 
Han är en sån king min kille!
 
När jag och Rio kom hem så var T i full gång med att fixa lördagsmiddag och dammsuga. Dessutom hade han hunnit städa på tomten, kakla i tvättstugan och målat samt städat i "spelrummet". Sån jävla kille! Till middag bjöd han på en riktig husmans klassiker- rotmos och fläsklägg som var fantastiskt gott! Därefter blev en stund framför datorn för att se Nya Zeeland mot Frankrike i Rugby-VM. Shit pommes på nr 4 i NZ, sån jääävla stor kille- hjälp!
 
Imorse plockade bästa Vickiz upp mig vid kvart över sju för en heldag i stallet- ponnytävling. En dag som gick fort och väääääldigt smidigt- peppar, peppar! Tack alla för en fin dag! Fisen och T har varit hos mamma och fisen har fått frippan fixad inför fotografering på onsdag. Ikväll har det blivit tv-kväll med Naturfilm på SVT2, Solsidan, nu Hellenius hörna och strax Bron.
 
Tack fina helg för att du varit så bra!
Kram!
#1 - - emma Axnér :

Låter som ni haft en helt fantastiskt mysig helg. Vi måste ses snart. Vi vill ju se huset nu när det är i stort sett klart 😊 Kram på er

Svar: det är bara att komma förbi det. 😊 kramar!
Evelina