Övertid!

Publicerat i:
Hallååå, vart är du!?
 
Igår var det alltså dags, BF, dagen D var kommen och hyresavtalet hade gått u- men vart höll lillebrorsan hus!? Ja inte ville han ut iafl utan han verkar vara som sin storebror och trivs alldeles för bra inne i magen- morr! Idag är första dagen på övertid och jag kan ge mig sjutton på att vi kommer behöva hota även den här "hyresgästen" med en vräkning för att det ska hända något. Vräkningsdatum bestäms hos BM, jag tror att jag har tid på fredag om en vecka.
 
Extra surt känns det ju eftersom vi på skärtorsdagen åkte in till Ackisdå jag tyckte att det varit lite väl lugnt i magen och vi då fick besked av läkaren att allt var bra, att jag var 2-3cm öppen och att han borde kika ut allt från 3 dagar till 2 veckor. I torsdags hade det gått 2 veckor nu snart 3 veckor, suck!
 
Men, men- nu är det som det är. Det är bara att "go with the flow", försöka fylla dagarna med saker så att jag inte tänker/längtar så mycket och hoppas att han faktiskt vill kika ut snart.