Ont i magen

Publicerat i:
Ledig helg startar alltid med en ledig fredag- fantastiskt! Dessutom är fisen sitt vanliga jag igen vilket är otroligt skönt. Desto jobbigare är det för mig idag, jag är vanligtvis inte den som gnäller och jag mår över lag väldigt bra men jag börjar bli fruktansvärt less på den här envisa förkylningen som har suttit i kroppen i snart 4 veckor samt att jag idag har fruktansvärt ont i magen- magsjukesymptom typ fast ändå inte. Aptiten är iafl som bortblåst så jag tvingar just nu i mig ett glas med fil blandat med yoghurt.
 
Fisen har jag precis stoppat i säng så jag hoppas att han kan sova en stund, jag ska också lägga mig och vila alldeles strax.
 
Hoppas inte att det blir värre än såhär, jag ska ju hänga med Therese ikväll samt på spännande föreläsning imorgon.
 
Ha en fin fredag!
Kram!
#1 - - Anonym:

Tack för ikväll hjärtat.❤️😘