Det händer grejer!

Publicerat i:
Den här sommaren springer förbi och bjuder på fantastiskt väder och en massa roliga grejer. Dock så medför det fantastiska vädret lite tuffa dagar för Aaron men det löser vi genom att hänga inne och helst nere i källaren där det är lite svalare än i övriga huset.
 
Nyaste familjemedlemmen.
 
Förra veckan tackade vi "Wok-pannan" för vår tid tillsammans och välkomnade vår nya "familjemedlem". Trots att vi ska "snåla på milen" så vill man inget hellre än att vara ute och köra och det är nästan såpass att jag och T slåss om att få köra, förr var det nästan tvärt om. Haha!
 
I söndags såg jag mig själv i spegeln och såg att röven var näst intill obefintlig. Det resulterade i ett infall där jag gjorde X antal utfall med kettlebells i händerna och därmed gav mig själv en träningsvärk som hette duga. Jag vill påpeka att de där X antal inte var vidare värst många så att träningsvärken kom smygandes medan jag höll på visar ju hur katastrofalt otränad jag är- piiiisamt! Men det får man ju ta när man är en sån som tycker att gym är djävulens påfund. ;)
 
Skrutt! ♥
 
 
Igår blev det här gladfisen 3 månader, sjukt vad tiden går fort. Det firade vi genom att hänga i svala källaren och få finbesök på eftermiddagen. God mat och trevligt häng på vår nybygda altan som mäter 60kvm och är lika stor som lägenheten på West Ringstreet- jo jag tackar jag!
 
Underbara egentid!
 
 
Idag unnade jag mig själv lite egentid genom att nyttja mitt presentkort som jag fick i julklapp. Det blev en "hela dig-behandling" som jag njöt av i 70 härliga minuter hos bästa Sophie på Hjärta&Smärta. Som vanligt bjöd Sophie på behandling och service i toppklass och jag ville inte gå därifrån. Dock passade jag på med en snabbfika tillsammans med finaste "syrran" innan jag cyklade hem till grabbarna grus.
 
Imorgon har det redan hunnit bli onsdag, galet!
Hoppas iafl att ni njuter av sommaren precis lika mkt som vi!
Kram!
 
#1 - - Anonym:

Tack för stunden syster.❤️❤️ Behövde både du å jag.😝

#2 - - Anonym:

Tack för stunden syster.❤️❤️ Behövde både du å jag.😝

#3 - - Mia:

Haha vi kan kettlebella ihop 😉 så kanske vi kan få några rumpor till beach 2017 👌🏼puss fina du ❤️

Svar: Absolut! Jag behöver någon som skriker på mig för att det ska bli ngt gjort. Love you!
Evelina

#4 - - Emma Axnér :

Skönt att det inte bara är jag som inte hittar till det där så kallade gymmet som det pratas om 😉 Tacka vet jag god mat & godis Fixar också figuren 😚

Svar: Åååh vad skönt och höra att jag inte är själv! ;)
Evelina