Påskhelgen!

Publicerat i:

Lyckan som uppstår när man kan måla tånaglarna alldeles själv i v.38.
 
Klart att även lillebrorsans mage ska förevigas! ♥
 
 Fantastiska lediga, soliga dag!
 
 
Sammanfattar en fantastisk påskhelg med bilder. Startade i fredags med en lugn dag hemma, i lördags lyckades jag med bedriften att måla mina tånaglar alldeles själv trots en gigantisk mage i vägen. På kvällen middag hemma hos pappa och Kat med Tillan, farmor samt Cecilia och Johannes.
 
Igår startade jag dagen med att tillsammans med Emma, Lisa, Emma och Hulda överraska Tina. En jättelyckad och mysig förmiddag. ♥ Därefter åkte jag upp till världens bästa Therese som hjälpte mig att göra en gipsmage på lillebror. På kvällen blev det middag här med svärföräldrarna och svägerska med familj.
 
Idag skämde Rio bort oss med en sovmorgon till halv 9 efter att ha blivit en klocka och vaknat 07.00 varenda dag de senaste veckorna. Jag brassade iväg till Sophie på Hjärta&Smärta och skämde bort mig med min vinst som jag hade innestående hos henne. Därefter har hela familjen tillbringat eftermiddagen ute hos Calle&Linda i Kolarvik. En fantastisk dag som startade med golunch och en massa timmar i solen på baksidan- sådana fantastiskt fina dagar kan jag tänka mig fler utav.
 
Imorgon är det tillbaks till vardagen igen, eller jag har ju långledigt nu men T ska till jobbet och lillfisen ska hänga ett par timmar på världens bästa fsk medan jag ska försöka ladda batterierna inför kommande förlossning. Måste bara försöka programera om hjärnan och släppa "jobbmodet" som tuggar för fullt därinne just nu.
 
Hoppas att ni har haft en fin påskhelg i det härliga vädret som har varit.
Kram! ♥