I'm sorry!

Publicerat i:
Alltså på riktigt hörrni, jag är såå ledsen för att det är så dålig uppdatering här- men som jag skrev sist. Att blogga utan kommentarer är som att spela fotboll inför tomma läktare- värdelöst! Dessutom känns det ju som att jag bara maler på om samma saker varje gång eftersom det är så livet ser ut just nu. :(
 
Det har iafl vart "långhelg" för familjen då T var ledig i fredags. Han och Ludwig fixade lite med våra fönster som ska till WGY på renovering. På kvällen bjöd vi Ludwig och Issa på middag som tack för hjälpen, T gjorde sina world class-burgare och jag testade att göra en Raw Äppelpaj- katastrof!
 
Mysfika i solen
Igår fick jag sovmorgon och så fick vi upp skyddet på skorstenen som har legat i garaget sen i våras- äntligen! Efter lunch och vila blev det en promenad ner på stan där vi tog en fika på Systrar Två som öppnat upp efter branden i våras. Efter fikat gick promenaden vidare till S:t Olofs Kapell där vi lämnade mosshjärtan på mormor/morfar och farfars gravar. Sedan gick vi hem.
 
Hej hej gänget!
 
 
Idag hjälpte T sin syster Susanne med familj att hämta hem de sista ungdjuren. Rio fick åka traktor till och från hagen och var sååå nöjd- älskade bonnunge! Kallt men alltid lika mysigt att tillbringa ett par timmar ute på landet och andas den friska luften. ♥
 
Efter lunch åkte jag och Aaron upp till stallet och kollade küren en stund innan vi tillbringade resten av eftermiddagen framför fotbollen på TV. Skönt att det idag gick bra för mitt gäng, vi är ju i en rejäl svacka just nu.
 
Imorgon är det måndag och vardag igen. Rio ska till fsk, så jag och Aaron ska väl mysa ikapp under ett par timmar då. Idag fick vi tillgång till bilderna från årets fotografering på fsk- finaste unge vad mamma älskar dig!
 
Kram!
#1 - - Kattie & Gus:

Hej Lina!

Blev sååå glad för ditt sms, värmer fint... Speciellt när jag känner att jag inte har huvud och tänk riktigt på plats ännu.

Önskar Er en fin advent
Va rädd om dig och dina killar
// Kram Kattie & Gus

Ps. Hälsa Farmor så gott.