Sjuktorsdag!

Publicerat i:
Mammas älskade skrutt! ♥
 
T är i Köpenhamn och har sovit där inatt, men eftersom jag har världens finaste grabbar så är det inga problem att vara själv med dem trots att man varje gång målar upp mardrömsscenarion innan det är dags. Därför åkte vi ut till mamma och Kjell en sväng igårkväll och hängde där i några timmar innan vi åkte hem för att sova. 
 
Imorse vaknade Rio upp med 39.0 i feber- kanon! Försökte få i honom alvedon men det gick sådär så jag gjorde det jag helst inte ville göra, blanda det i vällingen. Den gick iafl i imorse men jag har knappt fått i honom något till lunch, inte ens juice eller en halv flaska välling. Han ville inte heller gå och vila men när han väl lugnade sig så somnade han och nu har han istället snart sovit i tre timmar så nu funderar jag på om man ska bli orolig istället, öppnar jag dörren och kikar in så kommer han garanterat att vakna och då har han ju inte sovit såpass länge som han behöver- dilemma!
 
Aaron somnade han med trots att han bjöd på sovmorgon till halv 10, han har dock ingen feber vad jag kan känna så förhoppningsvis sover han "ikapp" det han inte sov igår efter babysimmet.
 
Planen när grabbarna grus har vaknat igen är att ta en tur med vagnen, men det vågar man ju knappt göra med rädsla för att få punka igen. Behöver ju byta ut gummit på däcken men det kan man inte köpa separat utan isf måste jag köpa 4 helt nya däck för 450spänn/styck och det har vi inte riktigt planerat för- suck!