Vardag

Publicerat i: Allmänt!, PG39, Småbarnsliv

Halloj!
Måndag igen och veckorna rusar förbi, helgerna är såklart värst. Den här helgen bjöd på "Lola-visning", snabbvisit på Jump Club och mys med familjen.

Igårkväll somnade kidsen vid åtta så jag och T smög ner i källaren för att kolla på film, World of Warcraft blev det och den var helt ok med tanke på de låga förväntningarna vi hade. T gick all in och drog till med lite rekvisita. :)

Rio har börjat gå 20tim/vecka på fsk och idag har jag haft så tråkigt då vi har punka på vagnen (igen). T köper med sig slang hem idag så förhoppningsvis kan jag laga punkteringen ikväll och rulla vagn imorgon igen.

Aaron växer och frodas, han är på god väg att rulla runt men är inte lyckats knäcka koden riiiktigt än. Han tar det lite mer chill än sin storebror, haha!

Jag är ledsen att bloggen varit så inaktiv men det känns som att jag inte riktigt har något att berätta om just nu förutom kidsen och det blir ju liiite enformigt i längden. ;)

Vad vill ni läsa om?
Kram!